A motorkiemelés és szétszedés után még 2010-ben :D diagnosztizáltuk, hogy a motor jórészt kuka. Sajnos nem csak hengerfej sérült hanem a dugók is a bekapott hengerfejtömítés darabok miatt. Volt öröm....na
Ezt némi magánéleti és szakmai kitérő követte, ami lehetetlenné tette az autóval történő mindennemű foglalatosságot. Végül sok keserves mérlegelés és vívódás után úgy alakult, hogy eladósorba került az autó, alkatrészenként!
Elsősorban azért adok túl a Suprán őrülten sajgó szívvel, mert új projekt indul és kel neki a hely, az idő és a pénz :)
A kéziváltót és az olajhűtőt már elvitték.
A korábbi posztokat visszaolvasva elég őszinte leírásokat lehet találni a módosításokról. Szerintem a legértékesebb dolgok a kompletten felújított (szilentek, gömbfejek, g-szemek) futómű és a rugóstagok. Számomra legalábbis ezek tettek hozzá a legtöbbet az élményhez. Ezek se teljesen tökéletesek de pici módosítással viszont nagyon jól használhatóak.
Ami még van a futóművön túl:
-teljesen felújított ct26 turbó (kb30e km van benne) sose ment emelt nyomáson, mindig be volt melegítve és le volt hűtve.
-gyári hűtött difi
-második túlméretre köszörült főtengely ami nem csapágyas. (hengerfejes volt a motor, valamint a dugók sérültek meg mert megette a hengerfejtömítés egy darabját, a csapágyak sértetlenek voltak amikor szétszedtem)
-vannak szép állapotú ajtókárpitok, ülések,
-automataváltó hozzávaló kardánnal
-és rengeteg apróság....
Ha érdekel valami légyszi emailben jelentkezz.