Végre rászántam magam és elvittem a 4db gatya állatotú "ajándék" gátlómat Katona mesterhez Dömsödre a múlt héten. Azt beszéltük meg, hogy ha lement az Eger rally előtti hajtás, szétszedi és egy telefonkonferencia keretein belül elémtárja a műszaki lehetőségek sokaságát, illetve ezek anyagi vonzatait. A cél egy keményebb és álltható csillapítású gátló. ÁÁÁÁÁÁÁ már nem bírom kivárni!
Ha már gátló csinátatás van gondoltam ne végezzünk fél munkát, tegyük rendbe a komplett futóművet. Első lépés a komplett hátsó segédkeret leszerelése. Ez oldalanként 3 szilenttel van rögzítva a kasztnihoz és a futómű pedig ehez. Az összes szilent szar 20 év után ez nem csoda. A szar gátlókkal kiegészítve ez pontatlan lötyögős úttartást és folyamatos, émelyítő hintázást eredményez...Nyilván élvezem!
A következő hetekben a segédkeret 6 db szilentje lecserélődik majd alu pogácsákra, a lengőkar szilentek meg valami jó kemény gumiból lesznek legyártatva. Ha elkészülnek a gátlók, bekerülnek azok is, és megtörténik majd a csoda, hogy egy futóműállítás után végre normális úttartása lesz a kocsimnak!!! HALLELÚJA!! Majd fényképezünk meg ilyesmi és írok egy csecse kis beszámolót ha elkészült! No meg Gábor barátommal elfogyasztunk némi tudatmódosító anyagot ünneplés féle képpen....