Sziasztok!
Ismét itt egy ujjabb cikk a Supra életéből:
2009. februárja:
3 héten keresztűl annyit szívtunk az autóval amennyit csak lehetett köszönhető ez amerikai barátainknak meg annak hogy én egy hétig beteg voltam. Szóval a project: adott egy 7M-GTE motor, egy Amerikából rendelt crank scraper (egy olyan olajterelő lemez ami körbefogja a főtengelysonkákat és nemengedi tulzottan felcsapódni az olajat), egy új olaj hűtő, egy új olaj főnyomócső, olaj szűrő álvány ezekhez tartozó csövezés, fittingek és egy ,,custom made" karter (ez utóbbi nem lett valami szép de feladatát ellátja).
Szóval eme cuccokkal a hónuk alatt nekiálltak a gyerekek mondván ,,Egy hétvége alatt nehogymááá ne csináljuk meg vazze!!!"Azt még hozzátenném se akna se csápos. Autó garázsba be, felbakol, szétszed. Karter cseréhez le kell venni a bölcsőt című történetünk egy részlete következik:
-....csak engedjük lejjebb kifog férni!
-Jó!
-B...g nem fér ki!
-Jó akkor vegyük le teljesen!
-De nem fogjuk tudni visszarakni!! Vagy?
-Dehogynem ha lejött vissza is megy!
-Jó!
Tehát autó bakon, bölcső a földön. Karter le, régi nyomócső le, új föl, hoppá hiányzik egy közcsavar.Telefon 1: Nics sajnos! Telefon 2: ..,,gyertek valahogy megoldjuk!" Meg is oldottuk! Első gikszer pipa.
Tehát cső fent, jöhet a kartert próba: hoppá miért billeg?? Hát szegénykémnek annyi köze volt a síkhoz mint a Balaton felszínének vihar idején, össze húzta a a hegesztés ,,melege"!
Azért közben érzitek hogy telnek a napok nem??
Kiráy, mesterhez vissza, egyengetés műhelybe vissza. Próba. B....g hogy a p....ba a f....om tele van már nem stimmelnek a lyukak!! Na most meg az történt hogy a melegítés és síkra egyengetés közben hosszában a hőtöl összeugrott!! Tanulság ha ilyet csináltok csavarozzátok le síklapra és úgy vágjátok, hegeszétek. Jó, lyukbővítés megoldotta a dolgot. Pipa 2. (eközben az olajhütő és csövezése bekerült lényegesen kissebb szívással)
Jó, crank scraper fel, megint egy kis idézet:
-Nem kéne átforgatni?? Nem fog beleérni a főtengelybe?
-Nem érhet bele, direkt úgy gyártották ehhez a motorkódhoz!
-OK te tudod!
Karter fel, lehúz, ellenőriz. Beindít.
-Valami csattog!!! Mi ez??? Nagyobb lett a karter, biztos kevés benne az olaj, a NISSAN is csattogot kevés olajjal. (baromság!!!!) Jó holnap hozunk még olajat feltöltjük.
Holnap:
-K....a életbe még mindig csattog.Ugye nem a crank scraper (ezután CS) ér bele a főtengelybe?!?!
HÁT DE!!!!
Karter le, látvány:a CS-t a főtengely elhajtotta mint egy darab drótot és ki is mart belőle 1-1,5 mm-t!!! Király fémforgács a karterba!!! Na most mi lesz??? Két mosó olaj csere új szűrővel. Aztán mehet bele a MOTUL ! Ennyit tudunk tenni a dologért.
Szóval ennyit az Amerikaiak által pontos sablon alapján legyártott alkatrészről!!! Márkatársaknak mondanám be ne tegyétek átforgatás nélkül! 3 óra flexelés köszörülés után jó is lett. pipa 3.
Olajteknő szárítás hősugárzóval!!:D Itt látszik a karter alján az átalakítás, ha megfigyelitek lett csinálva az aljára egy "doboz".
Látszik hogy a tuloldali CS félből a hatodik henger környékén hiányzik egy darab, na ott ért bele a főtengely. Bocsánat hogy a sérülésről nincsen kép de ott már az őrület határát súroltuk és nem a fényképezésen törtem a fejem. Itt remekül látszik az olajcsövezés is a blokk oldalán meg a főnyomó cső a helyén.
Tehát CS fel, karter fel, bölcső fel, fék légtelenít.
Beindul nem csattog olajnyomás jó, stimm minden.
Idézet:
-El sem hiszem!!! Komolyan csinálok neki egy blogot!
-Jó csináljunk!
-...és az lesz a neve (az autónak) hogy Hisztis K.......va, "Nagyon Drága" és Hisztis K...va!!
Szóval ezekkel a a szavakkal született meg a Blog ötlete.
Végszóként csak annyi hogy ezután megint hisztizett: M7, harmadik padló, 6500rpm cooler cső durran. De mi így is szeretjük!:D
Sziasztok!